Ik ben een meisje en..

18  Maart, 2014
                Al zittend op het bed
Op deze wonderlijke dinsdag, 18 Maart 2014, heeft mijn echtgenoot een nieuwe baan gekregen. Nu goed, hij werkte al als een verkoper bij armani op het vliegveld maar zijn dromen lagen nog altijd bij delta. Ik ben ontzettend trots op hem, en zo gauw hij thuiskomt na weer een lange dag werken, voorlopig nog wel bij armani, zal ik ‘m heerlijk eten voorschotelen. M’n mannetje toch. Ik kan me voorstellen dat hij ontzettend gelukkig is en zich weer een stukje meer MAN voelt. Dat is toch eigenlijk ook een apart begrip, je man of vrouw voelen. Alhoewel, ook ik moet beamen dat een aantal activiteiten mijzelf uitermate vrouw laten voelen. Ik zal ze hieronder eens op een lijst zetten.
*        een lang bad met tijdschriften en veel zeep.
  • *        Uitgebreid nagels lakken
  •   Giechelen aan de telefoon of over een kop koffie
  •  Over je pasgeschoren benen strelen
  • *        Miljoenen kledingstukken combineren, uitproberen en vervolgens tot de conclusie komen dat de eerste keuze toch de beste was
  • *        Een klein meisje spelen en zeuren omdat de dingen niet gaan zoals ik ze graag had willen zien gaan.
  • *        Een romantische film kijken en wegzwijmelen bij het idee dat zulke idiote verhalen bewaarheid zouden kunnen worden.
  • *        Door facebook scrollen en kritiek geven op iedere belachelijke, sletterige of playboy-achtige selfie de langs komt gesjeest.
  • *        Een lunch met oude vrienden, of nieuwe vrienden, of vrienden.
  • *        Heerlijk ouderwetse films kijken met popcorn, en uiteindelijk het einde missen omdat je zo gemakkelijk en knus in z’n armen ligt. J MORGEN <3
  • *        Blogposts schrijven zoals deze.
  • *        Opmerkingen maken zoals: God meid, ach guttegut, die schoenen gaan ECHT niet. En met de handjes wapperen alsof het ’t eind van de wereld is en vervolgens haast een dramatische beroerte krijgen.
  • *        Trouwfoto’s van grootouders, ouders, neven en nichten, ooms en tantes, vrienden en vriendinnen, kennissen, en zelfs onbekenden onttrekken je een onwillekeurige: “ OHHH, AAAHH, WOOOOW, GOOOOHH”.


Zoals je al kunt zien, de lijst kan maar doorgaan en doorgaan. En de ene vrouw is de andere niet, en op een gegeven moment zal ook ik verveeld raken aan alle selfies en romantische films en gaan haken en tuinieren om mezelf een creatievere en volwassenere vrouw te voelen. Desalniettemin hebben we allemaal voorkeurtjes waar we gelukkig van worden. Ik ga voortaan proberen om iedere dag minstens een paar dingen voor mezelf te doen die het waard zijn om deel uit te gaan maken van deze lijst. Om mijn woorden kracht bij te zetten zal ik vanavond nog mijn nagels doen! En de foto (waarsc hijnlijk een design gejat van Pinterest, skype, facebook, instagram, etc etc ) komt later op deze zelfde uitmuntende blog te staan 

UITERAARD BENT U VAN HARTE UITGENODIGD OM UW (GEHEIME) PLEZIERIGE BEZIGHEDEN HIERONDER TE VERMELDEN.

Comments

Popular Posts