Ranga goes Merrica

Hey guys, zoals jullie allemaal misschien wel weten ga ik binnenkort (de bedoeling was vandaag maar helaas was m'n ticket niet klaar om gebruikt te worden dus vertrek ik hopelijk FINGERS CROSSED dinsdag ochtend) YAY for my lovely little family at home :D Maar van iedereen had ik dus al afscheid genomen.. beetje awkward.
Zo van "Hey was jij niet in het vliegtuig naar amerika onderweg? - Nouuu grappig verhaal.. Bla bla bla bla bla, dus nee. nog niet. Dinsdag wel. Hopelijk.
Het is eigenlijk best grappig, dus voor de leuk zal ik het hier toch even neerkrabbelen voor het nageslacht en dergelijke (in het onwaarschijnljke geval dat internet dan nog bestaat en niet is vervangen door gedachtenlezen :D )
Goed het is dus 6:00 en ik word wakker met het idee W00000T ik heb al m'n koffers gepakt, het is allemaal netjes en ik word zo naar het vliegveld gebracht waar ik dus even wacht, en vervolgens 9 uur slaap en vervolgens m'n vriendje na 4 maanden weer zie! M'n eerste berichtjes op telefoon: baby I did everything I could but it looks like you're gonna have to fly later.. Dus ik denk van; godverdegodver. Het zal toch niet waar zijn. En ja hoor. M'n ticket was dus nog niet klaar. Die gast die m'n ticket had moeten maken had verkeerde informatie achtergelaten, purna's papa zat in Chili of Peru of zoiets en kon dus ook geen contact opnemen midden in de nacht. Die arme jongen had gelijk na thuiskomen iedereen gebeld die hij kende met een mogelijk ticket voor me maar het mocht helaas niet baten. Dus jeh, ik kon dat even tegen ons pap zeggen, die al zowat met de autosleutel klaar stond om te vertrekken naar brussel om 6 uur 's ochtends. Maar gelukkig was papa er best chill over en vond hij het ook meer gewoon vervelend voor mij dat ik niet kon gaan dan dat hij boos was om het nutteloze vroege opstaan. Ik vond het ook echt rot. Iedereen had tijd uitgetrokken speciaal om mij uit te gaan zwaaien en vroeg opgestaan en zo en vervolgens rot ik niet op.. Daar zou je toch boos van worden. Nou goed, vervolgens ga ik dus nog lekker even een uur of 5 extra slapen, sta ik later op met gruwelijke hoofdpijn en heb ik de rest van de dag officieel niks gedaan. (behalve m'n kamer verder leeggemaakt) Veel weg moeten gooien jongens. Vraag me af of er nog wel iets over is gebleven om m'n kleinkinderen later te laten zien.
Och jeh.. What to do.
Maar goed nu vlieg ik dus waarschijnlijk Tuuueessdayy. Waarschijnlijk. Hopelijk. "De vlucht ziet er goed uit". Dus we shall see :) Begin nu toch wel echt super zenuwachtig te worden..
Emigreren is nie niks 

Comments

Popular Posts